De kosten van het bezitten van een auto en het onderhoud ervan kan behoorlijk oplopen. Daarom kiezen steeds meer mensen voor een Private Lease auto. Eind 2019 alleen al waren er al 188.000 Private Lease auto’s, en naar verwachting zal dit aantal alleen nog maar groeien. Met Private Lease betaal je een vast bepaald maandbedrag waarin alle kosten, zoals onderhoud en verzekeringen, bij inbegrepen zitten. Toch kunnen de maandelijkse Private Lease kosten lelijk tegenvallen. Daarom maakt SnappCar een gouden combinatie waar: leasen en delen!

Leasen en delen

Via SnappCar Private Lease kan je een auto leasen, die je vervolgens ook mag delen op hun deelplatform. Door samenwerkingen met verschillende leasemaatschappijen hebben zij dit unieke concept mogelijk kunnen maken. Zo maak je van je leaseauto ook een deelauto! Op deze manier kun jij je Private Lease kosten terugverdienen. Niet alleen is dit leuk voor de portemonnee, maar je helpt het milieu er ook een handje mee, want autodelen leidt tot minder auto’s, wat leidt tot minder gereden kilometers en dat leidt weer tot minder CO2 uitstoot. De deeleconomie draait niet om eigen bezit en het delen van je private lease auto is daar het perfecte voorbeeld van.

Keyless

Met de ingebouwde Keyless-technologie in je auto, kun je je auto makkelijk openmaken via een app. Hierdoor is er geen fysieke sleuteloverdracht meer nodig, wat gemakkelijk is voor huurder als verhuurder. Deze technologie kun je ook laten inbouwen in je private lease auto, waardoor je nog makkelijker je leasekosten kan terugverdienen via SnappCar. Gemiddeld verdienen verhuurders met Keyless zo’n €350 extra per maand, omdat mensen vaak snelheid en gemak prefereren.

Milieubewust

Bij SnappCar gaat het om het reduceren van CO2 door slimmere mobiliteit en geen verspillingen van grondstoffen. Wist je dat het produceren van een auto gemiddeld 10 ton aan CO2 vrijkomt? Daarom bieden ze bij SnappCar Private Lease ook private lease occasion aan. Een occasion bij SnappCar is een tweedehandsauto die goedgekeurd is en nooit ouder dan 2017, waardoor hij prima staat is en je er veel rijplezier mee kan hebben.

 

 

Over de auteur

Carl

Gerelateerde berichten